2014. július 8., kedd

Hamarosan..

Sziasztok!

Bocsi, hogy még most sem az új résszel jelentkezem, mostanában nem voltam túl jó hangulatomban, akadt néhány zűr az életemben, de lassan megoldódik. Lassan megvan az 50%-a a résznek, most nagyon lassan haladok vele. De itt egy kis ízelítő:

"Nem vesztegetve az időt ugrottam a nyakába, a lábaimat a dereka köré fontam, míg karjaimat a nyaka köré. Úgy látszik, hogy ez meglepte őt, mert mind a ketten a fűben kötöttünk ki. Már nem fogtam őt közre, tenyeremet mellkasára tettem. Visszanézett rám egy imádnivaló mosollyal, gödröcskéi mélyen ültek az arcán, miközben kiengedett egy vidám nevetést. Szemei csillogtak, olyan volt minha lett volna egy belső ragyogása, amit nem tudtam leírni. A vidám kifejezése tükrözte az érzelmeimet, mint ketten annyira boldogok voltunk, amennyire az csak lehetséges volt.
- Baby, nagyon hiányoztál - suttogta Harry, ahogy a keze felhalad a jobb arcomra. A meleg ujja kényelmesen simogatta arcomat.  És csak tartott engem egy pillanatig, szemeimet csak nézte az arcomat. "


Szerintem megéri rá várni :D Még énsem olvastam végig a részt, úgyhogy engem is érdekel, hogy mi is fog benne történni :D

Ja és ha már itt vagyok. Van twitterem, amin ér engem bekövetni ;)

@kissbettinaaa

Mindenkit visszafogok követni :)

Igyekszem a résszel <3


Psychotic D. xX

4 megjegyzés:

  1. Halii!
    Most ezzel a kis részecskével mit kezdjek?? :)
    már alig várom a teljes fordítást!
    Ügyi vagy!! :D ;)
    *Anna

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ha ezzel most az agyunkat szeretnéd húzni, hát gratulálok, sikerült! :)
    Nagyon várom és remélem minél hamarébb hozod!
    Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem az volt a tervem, de ha már sikerült :DD
      Most nekiállok, remélem sikerül befejeznem és nem jön közbe semmi. Ha ma be tudom fejezni akkor olyan 11-12 körül lesz fent.

      Psychotic D. xX

      Törlés