2014. augusztus 5., kedd

Díj2 + Sajnálom




Sziasztok! Kaptam még egy díjat az egyik KEDVENC BLOGOM tulajdonosától, amit szeretnék megköszönni <3 *--*
Mielőtt megcsinálom a 'követelményeket' előtte szeretnék egy kis üzenetet írni nektek.

Sajnálom, hogy ennyit kellett várnotok a 9.Fejezet második részére, de mostanában minden összejött, és keveset voltam gépközelben. De végre sikerült befejeznem, aminek remélem örültök :) A 10.Fejezetet megpróbálom hamarabb hozni, de nem ígérek semmi, mert úgyis tolódna az ígért időponthoz képest. Remélem nem haragudtatok meg és nem pártoltatok el tőlem c: 
A másik dolog az lenne, hogy iratkozzatok fel egyik drága barátnőm blogjára, és olvassátok, mert szerintem tehetséges Író. Ha meglesz neki a 15 feliratkozója, akkor készítek nektek egy kis meglepetést :$ A blogot ITT tekinthetitek meg. Előre is nagyon köszönöm az Ő nevében is a feliratkozásokat. Szeretlek titeket :*








11 Dolog rólam:
- 1 hete estem túl életem első normális csókján
- 1 hét után szakítottunk a barátommal, mert nem működött a dolog
- a csókot követő 1 órában hányingerem volt és rosszul lettem :S
- szeptemberben 10.-es leszek
- a jövőben modell vagy biosz-kémia szakos tanár szeretnék lenni(ne nevess a modellen)
-  mielőtt önkénteskedtem egy oviban azt hittem utálom a gyerekeket de rájöttem hogy igazából imádom őket
- imádok bulizni, és szeretem a túl rövid ruhákat
- szeretnék magassarkút hordani, de 175 cm vagyok, így egyik 10-15 cm-es sarkú cipőmet sem hordhatom, mert úgy túl magas lennék :c 
- utálom a magasságomat, mert kb minden jópasinál magasabb vagyok (a városomra vonatkozik)
- nagy 1D rajongó vagyok, már 3 éve imádom őket
- Zerrie a kedvenc romancem, és Zarry Stylik a kedvenc bromancem, egyszer kipróbálnám velük :P


11. Válasz

-Mikor kezdtél el írni? - nem írok, csak barátnőmmel blogolok beszélgetésben, de mindig is szerettem volna egy blogot, ami nem fordítás
-Voltál már külföldön? - igen, egyszer Bécsben egyszer meg Romániában
-Ki a legjobb barátod? - az egyik osztálytársam, akivel már 5 éve boldogítjuk egymást :3
-Hány cm-er vagy? - 175 körül vagyok :/
-Mi a kedvenc színed? - ez változó de imádom a feketét *-* a narancsot és a kéket
-Ismered Logen Lermant? - neked hála igen, de csak annyit tudok hogy te szereted drágaságom ><
-Ha igen melyik filmjét láttad? - színész? o.O jó tudni ><
-Hány blogod van? - ez az egy van, de régebben lefordítottam egy másik blogot is, de eltűntek a fájlok :c 
-Kaptál már díjat valamelyik blogodra? - igen, méghozzá erre, amit nagyon köszönök <3
-Milyen a szemed színe? - nagyon sötét barna, néha már szinte fekete
-Ha valamit változtathatnál az életeden, mi lenne az? - megpróbálnék nem megnőni ekkorára 

11.Kérdés

- Milyen zenéket szeretsz?
- Mi az igazi neved?
- Kedvenc városod?
- Ha lehetne 3 kívánságod, mi lenne az?
- Ha találkozhatnál bármilyen hírességgel, ki lenne az?
- Ha csak egyetlen egy ölelést adhatnál a hátralévő életedben, kinek adnád?
- Melyik a kedvenc blogod?
- Mi ösztönöz/ösztönzött arra hogy írni kezdj?
- Milyen telefonod van?
- Tettél már olyan dolgot, amit megbántál?
- Ha tettél, mi volt az?

Akiknek továbbküldöm:


Bocsi, hogy nincs meg a 11 blog



3 megjegyzés:

  1. Kedves Psychotic D!

    Köszönöm szépen a díjat!:)
    Sajnos a cserék közé még mindig nem engedett kirakni, de próbálkozom.

    Ölel, Nadia

    VálaszTörlés
  2. Szia :)

    Nekem is sz*rakodott a cserés cucc, de a végére jó lett ^^ Okés :)

    Psychotic D. xX

    VálaszTörlés