2014. augusztus 31., vasárnap

12.Fejezet

Sziasztok! Meg is hoztam a 12.Fejezetet a nyár utolsó napjának alkalmából. A fejezet végén lesz egy kis üzenet az írótól :) 
Kellemes olvasást!
Psychotic D. xX



*Harry szemszöge*

Nem tudom elhinni. Mit gondol, kicsoda Ő? Csak mert Ő volt az őr, az nem azt jelenti, hogy lekezelően beszélhet velem, különösen nem úgy, ahogy Ő tette. És a viselkedése, hogy vannak igényei Roseal kapcsolatban, mintha megmondhatná nekem, hogy mit tegyek, és mit ne tegyek, amikor Roseal vagyok, dühítő volt. Csak azért, mert volt egy randijuk, az nem azt jelenti, hogy birtokolja Őt. De nem csak az zavart, amit mondott nekem. A tény, hogy milyen ártatlanul és bátran viselkedett, miközben tényleg csak egy gyáva féreg. Becsapta Roset, de én jobban ismertem. És tudtam, hogy a gyanúm nem volt elég bizonyíték, mint azt én szerettem volna, de valami kimaradt.
Még ha nem is ölt meg senkit, akkor is tett valamit. Biztos voltam benne. A bizonyosságom, hogy Ő volt a gyilkos, lassan csökkenni kezdett. Rosenak igaza volt, semmiféle bizonyítékom sem volt ellene. Csak utáltam Őt. James csak egy volt a számtalan lehetségesek közül. Egy alkalmazottnak kellett lennie egy másik szintről. Valaki olyannak, akit teljesen figyelmen kívül hagytunk.
De James még mindig bosszantott, akár gyilkos, akár nem.
Csak még egy személy volt, akit hozzáadhattam az irritáló emberek listájához, ami miatt utáltam itt lenni. Ki kellett szabadulnom a Wickendaleről, tudtam. Nem maradhatok itt életem végéig. Meg kell találnom a kiutat mindenképpen. Meg kellett. De egyelőre meg kellett vele békélnem. El kellett viselnem minden horror bevonatú dolgot az épületben; az őrök, a szar kaja, a mocskot és a port, az idegesítő terápiákat. És ki tudja, lehetséges, hogy részt kell vennem elektrosokkos terápián, vagy túl kell esnem korbácsolásokon vagy valami, mármint, már magánzárkában voltam.
De míg nem találom meg a módját annak, hogy kijussak innen, el kell viselnem. Annak az embernek kell maradnom, aki voltam, amikor megérkeztem, a férfi, aki megnyúzott nőket, vagy más, ki kell jutnom innen. A legveszélyesebb betegnek kellett maradnom ebben az őrségben.
A Wickendale pokol volt, és nekem kellett az ördögnek lennem.

*James szemszöge*

Az utam egyenesen vissza a büfébe vezetett a dübörgő szívemmel a mellkasomban, mintha egy kalapács lenne a bordáim ellen. Nem hiszem el, hogy gyenge és kiszolgáltatott voltam Harry erejének. Senki sem mondhatja, hogy Harry nem ijeszti meg őket, de azt gondoltam, hogy tudom tartani magam. Azt hittem nem látszik, ahogy remegtem a félelemtől. Ijesztően erős és ideges volt, amit érezhettél róla legurulni veszélyes hullámokban.
De amit mondtam, az kicsit köcsög volt, és most már látom, hogy miért utál engem Harry. Csak aggódtam Rose miatt, és azt akartam, hogy Harry maradjon távol tőle. Veszélyes volt, és nem akartam, hogy bármi rossz is történjen. Talán azt hiszi, hogy Rose túl naiv ahhoz, hogy bízzon bennem, de nem volt ott a beszélgetéseink nagy részénél. Nem volt ott a munkából való hazafelé menő sétánkon, amikor is a beszélgetéseink tele voltak a nevetéseivel és a melengető mosolyával. Nem volt ott a vacsoránkon, amikor kínos randis történeteket osztottunk meg egymással és röhögtünk, mint az idióták egy isteni étel mellett.
És nem akarom, hogy közbelépjen, különösen nem egy negatív módon. De nem tudok mit csinálni, ha beszélgetnek, az Rose választása és nem az enyém. Szóval, most amit tenni tudok, az az, hogy szemmel tartom Harryt és odafigyelek, hogy biztosan ne csináljon semmi olyan dolgot, amivel ártana Rosenak, vagy bármi hasonlót.
De akkor is, ha csinálna valamit, van egy rossz érzésem, hogy nem tudnám megállítani, hiába próbálnám.

*Rose szemszöge*

Besétáltam a Wickendale ajtaján a következő reggelen, egy céllal a fejemben; szabadnapot kapni. Öt napon keresztül dolgoztam 12 órákat, hogy lehessen egy jobb kocsim és egy jobb házam, de ez több volt, mint amire szükségem volt. Tudom, hogy voltak hétvégéim, de azok túl rövidnek bizonyultak, véget értek egy szempillantás alatt. Alig volt elég arra, hogy megszabaduljak ettől a mozgalmas és néha nyugtalanító intézettől, ez a plusz egy nap, élénkítő lenne.
De a gondolat, hogy beszéljek Mrs. Hellmannal, idegessé tett. Miután hazudott nekem Cynthiáról, nyugtalan voltam, ha látnom kellett Őt. Nem volt jó ember, elég jól ismertem. Néhány ok miatt, eltitkol dolgokat az alkalmazottak elől, ami sosem jó jel. Az egyetlen ember, aki talán tudhatta, hogy mit akart kétségbeesetten elrejteni, az Thomas volt.
De én tényleg akartam egy szabadnapot, és ez nem olyan, mintha valami olyat kértem volna, ami kárt tehetne. Egyre közelebb kerültem az irodájához, nagyjából 10 perccel a műszakom kezdete előtt.
Ms.Hellman az asztala mögött ült, beszélgetést folytatva a telefonon.
- Nem, semmiféle riportert sem akarok. Meg tudod neki mondani, hogy keressen egy másik intézetet, mert nem fogom beengedni a Wickendalere, és ez végleges!
A személy a vonal túl végén beszélt, de nem tudtam kivenni, hogy mit is mondhatott.
- Örülök, hogy megegyeztünk. Viszhall. – mondta Ms.Hellman mielőtt lecsapta a telefont. A tekintete visszatért az előtte heverő dokumentumra az asztalán, figyelmen kívül hagyva a belépésemet.
Bementem az irodába, és végre felfigyelt a lépteimre, felpillantva a munkájáról.
- Segíthetek, Rose? – kérdezte.
Bólintottam. – Igen. Érdeklődnék, hogy esetleg kaphatnék-e szabadnapot? Elég sokat dolgoztam mostanában és reméltem, hogy kapok egyet a következő héten.
A tekintete visszatért a papírmunkájára, látszólagosan untatta a beszélgetés. Ez teljes ellentétje volt annak, ahogy Harry nézett rád, neked adva a legnagyobb figyelmét, mintha a szavaid lennének a legfontosabbak a világon. Szemei mindig figyelmesek és fókuszáltak voltak, különösen, amikor azt figyelték, aki beszélt.
- Mi az alkalom? – kérdezte végül közömbös hangnemben.
Próbáltam kigondolni egy kifogást, kerestem egy értelmes és hihető okot. De aztán rájöttem, hogy valóban volt egy fontos esemény. A következő héten volt a szülinapom, amit teljesen elfelejtettem. – Huszonegy éves leszek.
- Te?
Bólintottam.
- Boldog születésnapot! – mondta nyájas hangon, még csak nem is a legokosabb/legkedvesebb mosolyával az arcán. Megköszöntem neki válaszol és vártam amíg kigondolja. – Nem tudom, Rose. – végül válaszolt – Elég sok embert engedtem el vakációra mostanában, és nem vagyok benne biztos, hogy tudunk még egy embert nélkülözni. Újabb csomag betegek érkezni és szükségünk van az extra segítségedre.  – mondta – Mivel James elment augusztus elején egy hétre és..
- Miért ment el egy hétre? – kérdezte mielőtt még megállíthattam volna magam.
- Nagy kirándulási terve volt a szülinapjára, Amerikába ment a barátaival vagy valami hasonló. – mondta – De ő szólt egy hónappal előre és egy nem héttel előtte.  – mondta nekem, és ahogy ült, olyan volt mintha lenézne rám.
Augusztus két hónapja volt, ottan körül érkezett Harry. Egy kicsit megnyugodtam, tudván hogy nem voltam feledékeny, ha James szülinapja volt a legújabb. Ez azelőtt volt, mielőtt jobban megismertük volna egymást, szóval nem érzem magam rosszul, amiért nem köszöntöttem fel.
De még volt valami augusztus elejével kapcsolatban, ami kimaradt. Úgy éreztem, mintha a dátum valami fontosat rejtene, de nem emlékeztem, hogy miért.
Szóval csak vállat vontam a gondolat fölött, visszafordítva a figyelmemet a főnököm felé. – Nagyszerű, sajnálom, hogy megzavartam a munkáját. – mondtam, mielőtt megfordultam, hogy elhagyjam az irodáját. Nem mondott semmit, miközben mentem kifelé, és ez idegesített. Tényleg nem képes adni egy szabadnapot a szülinapomra? Tényleg?
Azt gondoltam, hogy nem számít. Nagyobb gondjaim is vannak, amik miatt aggódhatnék. És ez nem olyan őrült nagydolog, hogy tegyek bármit is. Szóval ahelyett, hogy visszamentem volna szünetre ebből az őrültségből, amikor azt csinálok, amit akarok, besétáltam Lori irodájába, hogy megkezdjem a munkát.
Üdvözölt engem egy mosollyal, és beszélgettünk, amíg meg nem kezdődött a munkaidőm. Lori mindig nagyon kedves volt, és minden nap hálát adok, amiért egy ilyen valakivel dolgozik, mint Ő, és nem Mrs.Hellmannal, mint asszisztens.
Kellékeket töltöttem le és segítettem helyrerakni emberek törött testét, és ez lett a minden napi rutinom. Az óra ketyegett, számoltam a perceket a szünetemig az önmagának okozott sebek kötözéséből és gyógyszerek fejfájásra adásából.
És nekem a szünet jelentette azt, hogy láthattam Harryt. Ez technikailag nem volt szünet, az igazi ebédidőm utána volt, de ez mindig olyan érzés volt, mint a menekülés. Mindenkitől különbözött, akikkel eddig találkoztam. A jelenléte olyan volt, mint az élet villamos energiával, ami lehetetlenné tette, hogy leírd Őt, de lehetetlenné, hogy elfelejtsd. Hogy ölt e embereket vagy sem, nem változtatja meg, ahogy magával ragadja az embereket, bárkit elcsábít a sötétségébe, és tudtam, hogy én egyike vagyok ezeknek az embereknek. Mármint, itt vagyok, és rá gondolok most, mikor a munkámra kellene koncentrálnom.
Nem kellett sokkal többet dolgoznom, amikor már mehettem is a büfébe. Végre.
Végigsétáltam a folyosókon, és lementem néhány szintet, hogy elérjem, belépkedtem a hatalmas szobába az ajtókon át. A szemeim azonnal megtalálták az asztalunkat, de mielőtt odamehettem volna, éreztem egy könnyű kezet, amint megérinti a karom. Körbepördültem és megláttam Jamest az őr pozíciójában mögöttem, egy apró vigyorral az arcán. – Szia
- Szia – üdvözöltem.
- Uhm, én csak arra gondoltam….mármint elég sokat szórakoztunk a legutóbbi alkalommal, szóval én uhh, lenne e kedved eljönni velem randizni ismét? – kérdezte.
Kissé meghökkentem a kérdése miatt, habár nem tudtam, hogy miért. Talán néhány ok miatt nem gondoltam arra, hogy megint elhív engem.
- Hová megyünk? – érdeklődtem.
- Talán a szombati vásárra – mondta, a javaslat sokkal jobban hangzott, mint maga a kérdés.
Nyugtalan voltam igent mondani azonnal, Harry hangja visszhangzott a fejemben, ahogy figyelmeztet, hogy legyek óvatos. Habár kételkedtem benne, hisz James a légynek sem tudna ártani, ez még mindig jobb volt, mint holtan. Nem akartam egyike lenni azoknak a testeknek.
A testek! Ezért volt ismerős Augusztus eleje. Most esett le, emlékszem, Kelsey beszélt nekem erről. Azt mondta, hogy a pincében lévő testeket Augusztus elején ölték meg. Törvényszéki tudós jött ide, és futtatott le teszteket, és vonta le a következtetést, hogy a halál Augusztus harmadika körül volt. James nem lehetett a gyilkos, a hét nagy részét a városon kívül töltötte. Megkönnyebbültem az újonnan szerzett információnak hála, az ötlet, hogy elmenjek vele, most még vonzóbbnak tűnt.
- Persze, elmegyek. – mosolyogtam.
- Király. – vigyorgott.
- Király. – ismételtem, boldog voltam, hogy nem kellett aggódnom James miatt, mint ahogy Harry gondolta. Talán, majd ha elmondtam neki, hogy James nem lehet a gyilkos, másképp fog viselkedni. Beszélgetni Harryvel, hol volt?
Körbefordítottam a fejem és szinte megugrottam, Harry jelenléte meglepett engem.  Pár méterrel odébb volt, mintha csak most lépett volna be, vagy legalábbis én ezt reméltem.
De ahogy most ránéztem, az öklei és az állkapcsai összeszorítva, szemöldökei egyben voltak a dühtől, mondani tudtam, hogy hallotta a beszélgetésünk egy részét, és nem volt boldog.


A.N.
Sziasztoooook, sajnálom, hogy ennyire össze volt kavarva ez a rész, de most minden fixálva. Elsőnek is, bocsánatot akartam kérni, hogy ez a fejezet nem volt jó a többihez képest, és hogy ez egy kicsit rövidebb volt, de zsúfolt hetem volt, és gyorsan kellett megírnom, hogy fel tudjam tölteni nektek :) de tenni fogok érte, ígérem. NAGY terveim vannak a történettel kapcsolatban, szóval továbbra is olvasd és szavazz/értékeld. És nagyon köszönöm az elképesztő üzeneteteket és kommentjeiteket, feldobták a napomat :D

3 megjegyzés: