2015. július 12., vasárnap

Búcsúzom :(

Sziasztok!

Most egy bejelentéssel érkezem hozzátok. Észrevettétek, hogy mostanában alig van/volt rész a blogokban.. Ezt nagyon sajnálom.. És ezzel kapcsolatos a bejegyzés is.
Nekem már se időm se energiám sincs fordítani ezt a két blogot frown hangulatjel A Dollhouse-t szívesebben fordítottam már az utóbbi időkben, mint a Psychoticot, mert annak sokkal egyszerűbb volt a nyelvezete meg minden.
A lényeg: Én szerintem teljesen végeztem a fordítással frown hangulatjel deeee, nem hagytalak titeket (teljesen) cserben, így beszerveztem két fordítót, akik tovább fogják vinni mind a két blogot.
Az egyik: Vivi Szabó a másik pedig a barátnője Renáta Rafael
Előre is nagyon köszönöm nektek lányok heart hangulatjel
Tőletek pedig elnézést kérek, hogy nem csinálom tovább frown hangulatjel
Puszi és köszönöm az eddigi támogatást és a kedves üzeneteket 

Tényleg nagyon sajnálom, hogy cserben hagylak titeket. Remélem továbbra is olvasni fogjátok a történetet. 

Ui.: a bejegyzést az fb csoportba is kiraktam.. és sajnálom, hogy nyelvtanilag teljesen helytelen lett :( 

Psychotic D. xX





heart hangulatjel

4 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy elmész, de megértem. Teljesen. Hiányozni fogsz. :(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sajnálom, remekül fordítottad. :( Persze megértem, de akkor is hiányozni fogsz. Utoljára köszi mindent!!:) Puszi xx

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom hogy elmész:( De mi mindig emlékszünk majd rád❤

    VálaszTörlés