2014. június 27., péntek

Egy kis bevezető a blogba

Sziasztok :)

Psychotic Directioner vagyok, és itt fogjátok megtalálni az általam fordított, a wattpadon sikernek örvendő, Harry Styles fanfiction-t, a Psychotic-ot :)

Több olyan visszajelzést is kaptam a bloggal kapcsolatban, hogy eléggé durva, és hasonlít az Amerikai Horror sztorik-hoz is, vagyis van egy ilyen Show szerűség és ahhoz hasonlítják :)
Volt egy ismerősöm, aki külön ajánlotta, hogy fordítsam le, mert ő németes és szeretné elolvasni. A neten több olyan oldalt is találtam ahol elkezdték fordítani de hónapok óta nincs friss, és csak a hatodik fejezetig jutottak el.

Rövidre fogva a szót, itt az író üzenete, ami az I. Fejezet előtt áll:


Hali! Tudom, hogy ez a fanfic sok dologban hasonlít az ’Amerikai horror sztori menedékház-ára de elsőként azért, mert a legtöbb ötletem onnan van. (például a kezdés, mert bajban voltam vele)  de kérlek olvasd el az első néhány fejezetet mert tényleg nagyon keményen dolgoztam rajta és megígérem hogy egy idő után csak a saját történetem lesz és sok lesz az eltérés.

Ash  :)


És itt a Blog Trailer-je is :)


Remélem ez nem rémiszt el titeket a blog olvasásától :) Néhány perc és felkerül az I.Fejezet is ^^ 


Psychotic D. xX

3 megjegyzés:

  1. Helló :D
    Totálisan fel vagyok villanyozva, mert imádom a fordításokat! :) néha komolyan az a meggyőződésem, h az angolok jobban írnak mint mi ;) (tisztelet a kívételnek)
    Úgyhogy örülök hogy belebotlottam ebbe a fanfic fordításba, és a trailer nem h elijesztetett, hanem még inkább felcsigázott :D szóval megyek és kezdem az olvasást! :D juhé! ;)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nem adja ki az előzetest. Valaki linkelné nekem?:0

    VálaszTörlés
  3. Szia:) sajnos nem tudom megnézni a Trailer-t :( esetleges okok?

    VálaszTörlés