2014. október 22., szerda

Hát..ja..

Sziasztok!

Mielőtt még nagyon megörülnétek, nem új résszel jöttem, amit sajnálok :c Újra lett rakva a gépem és nem tudtam belépni a fiókba, de mostanra sikerült. Minden bajom volt eddig, többet ültem a sebészeten meg a dokinál, mint amennyit suliban voltam. (Ma is a sebészeten voltam suli helyett)
Az őszi szünetben próbálok több részt is lefordítani. Tizenegy nap lesz a szünet, azalatt megpróbálok  3-4 részt is feltenni akár, hogy Karácsonykor már kezdhessem a MÁSODIK FEJEZETET :D

Már elkezdtem fordítani a 14.Fejezetet, amit ma délután be szeretnék fejezni, remélem sikerülni is fog. De amíg nem érkezik a rész, addig is itt egy kis 'ízelítő' és néhány kép:


'Ha tényleg elhiszem, hogy Harry a bűnös, akkor miért maradtam? Miért ültem vele szívesen két órán keresztül, ha azt gondoltam, hogy Ő a hidegvérű gyilkos? Ha kétségtelenül elhittem volna, hogy Ő nyúzta meg azt a három nőt, nem folytattam volna vele a társast és a kártyázást, amiket mindig elhagytunk az intézményről való beszélgetések miatt. ÉS láttam, hogy hogyan néztek rám a őrök. Elítélték a szeretetemet Harry felé, tudni, hogy rossz volt nekem, hogy olyan valakivel társalogtam és nevettem, mint Ő. De mindig visszamentem hozzá gondtalanul.  Mert volt ott valami, ami visszahúzott hozzá.'

'Mielőtt megfejthettem volna, ami pontosan volt, kopogás hallatszott a lakásom fa ajtaján. Megráztam a fejem, hogy elnyomjam az előző gondolataimat kinyitva az ajtót, hogy felfedje a személyt, aki kikapcsolta a dolgokat az agyamban.'


A Wickandale intézmény 
A főszereplőnk, Rose
A két főszereplő, Harry és Rose

A képek INNEN vannak. (régi fordítás, a fordító csak a hatodik fejezetig fordította le)

Ha minden jól megy, és nem lesz nagyobb bajom, akkor ma éjfélig megpróbálom hozni a részt :) 

U.I.: Azért jelentkeztem, hogy tudjátok, még életben vagyok és nem hagytam abba a fordítást.

Puszi, 
Psychotic D. xX

 


2 megjegyzés: